- Öncelikle root.zip dosyasını indirelim.
- Daha sonra bir usb koblo veya bilgisayarımızın T-Flash okuma bölümü ile root.zip dosyasını SDCard'ımızın kök dizinine atıyoruz. (Kök dizin=F:,E: vb)
- Telefonumuzu kapatıyoruz ve Recovery modda açıyoruz.
- Recovery Modda açmak için telefonumuz kapalı iken Home(orta tuş) ile telefonu açma tuşuna basıyoruz ekran geldiginde kapama tuşundan elimizi çekip Home tuşuna basmaya devam ediyoruz. Gelen ekranda ses açma-kapama tuşlarıyla yukarı aşşagı Home tuşuylada seçim yapılıyor.
- Recovery Ekranı geldiginde Update SD Card seçenegini seçiyor gelen bölümden root.zip dosyasını seçiyoruz.
- Telefonumuzun işlemi bitirmesini bekliyoruz ve işlem sonunda Reboot system now seçenegini seçerek telefonu yeniden başlatyoruz.
Öncelikle telefonunuz rootlu olmalı vede telefonunuza root browser yüklü olmalıdır. Boot animasyonları Google'de ararsanız kolaylıkla bulursunuz bunlardan birini indirin. İndirdiğimiz açılış animasyonunu hafıza kartına atın.Bu dosyanın adı bootanimation.zip olmalıdır. Root Browser(veya Exploler)'ı açın ordan Sd cardınızdaki bootanimation.zip dosyasını bulup kopyalayın. Root Browser anasayfasından /system/media klosorünün içine yapıştırın.Böyle bir dosya var ise degiştirin. Telefonu kapatıp yeniden açtıgınızda açılış animasyonunun degişmiş oldugunu göreceksiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder